SZKOLENIE Z TELEMARKETINGU

Komunikacja w telemarketingu

Telefonowanie do nowych klientów to klucz do sukcesu. Nie pozwól, by jedno „NIE” przekreśliło Twoje ambicje.

Zamieniamy stres w pasję!
NASI PARTNERZY

Zaufali nam

DLACZEGO WARTO?

Czy zastanawiasz się:

Jak rozmowa telefoniczna wpływa na budowanie relacji biznesowych?

Czy wysyłanie ofert po rozmowie gwarantuje, że zostanie przeczytana?

Dlaczego brak odpowiedzi to dziś norma?

Na te pytania odpowiemy podczas warsztatów „Komunikacja w telemarketingu”. Pokażemy, jak wzbudzić zainteresowanie rozmówcy bez nachalności, która często prowadzi do odmów, blokad numerów czy rezygnacji z dalszych prób kontaktu przez handlowców.

O WARSZTATACH

Na warsztatach dowiesz się:

O WARSZTATACH

Zamień stres w pasję!

Jeśli dzwonisz do nowych klientów w stresie i z przymusu, wysyłasz oferty bez oczekiwania odpowiedzi i nie walczysz o utraconych klientów- działasz krótkowzrocznie.
Wskażemy jakie są przyczyny prokrastynacji oraz jak sprawnie ją pokonać, budując nawykowy system efektywnego działania.
Zmień podejście!

Bądź jak łowca, który wybiera tylko najcenniejsze zdobycze. Twój czas jest ograniczony, więc inwestuj go mądrze.

Zamień stres na pasję, buduj relacje, oceniaj ich wartość i działają z myślą o swoich celach i marzeniach.

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.